Saturday, January 15, 2011

Pojavio se novi horoskopski znak?


Novi, trinaesti horoskopski znak smešten je između Škorpije i Strelca. Ako ste rođeni između 29. novembra i 17. decembra vi ste - Zmijonosac.

Ako svaki dan bacite pogled na horoskop u novinama, sada bi trebalo da proverite da li čitate odgovarajuću rubriku. Pojavio se još jedan horoskopski znak, "Zmijonosac" kojem pripadaju osobe rođene između 29. novembra i 17. decembra.

Astronom Parke Kankl kaže da je zbog nove konstelacije planeta i promena u položaju Zemlje došlo do izmena u sistemu horoskopskih znakova, prenosi "Hafington post".

Navodno su datumi koji pripadaju određenim znakovima pogrešni, jer se položaj planeta i sazvežđa od vremena začetaka astrologije znatno promenio. S obzirom na to da podela na 12 horoskopskih znakova datira od pre tri hiljade godina, Kankl kaže da je potrebno da se te promene uzmu u obzir i da se u sistem uvrsti i 13. znak, Zmijonosac (Ophiuchus), i to između Škorpije i Strelca.

Pošto uvođenje još jednog znaka remeti ceo sistem, proverite ponovo šta ste u horoskopu:

Jarac: 20. januar - 16. februar

Vodolija: 16. februar - 11. mart

Ribe: 11. mart - 18. april

Ovan: 18. april - 13. maj

Bik: 13. maj - 21. jun

Blizanci: 21. jun - 20. jul

Rak: 20. jul - 10. avgust

Lav: 10. avgust - 16. septembar

Devica: 16. septembar - 30. oktobar

Vaga: 30. oktobar - 23. novembar

Škorpija: 23. novembar - 29. novembra

Zmijonosac: 29. novembra - 17. decembra

Strelac: 17. decembar - 20. januar

4 comments:

Ne vjerujem... čitao sam dosta o horoskopskim znacima ljudi koje poznajem i prema "starim" datumima sve se poklapa, "prema horoskopu" su, iako prema ovim novim tablicama su u drugom znaku...
 
omg -.- sad sam jebeni lav a bio sam devica msm samo u horoskpu :D
 
Prema ovom novom smeču sam ja sad prokleti rak,Fakat glupo,Nek se ode J**** taj konj koji je to složio nek sve bude po starom mislim ono.
 
I sta cemo sad!!!Sad su nam se karakteri promenili ja sam bila vaga sad sam devica po ovome auuuuuu
 

Post a Comment